حفاظ دماوند

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

حفاظ دماوند

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

ساخت حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی

سه شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۶:۴۹ ب.ظ

ساخت حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی

 

ساخت حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی یکی از امن ترین راه ها برای حفاظت از ساختمان می باشد این حفاظ به دلیل شکل ظاهری نامنظمی که دارد به حفاظ نامنظم هم معروف استالگو برداری این حفاظ روی دیوار از شاخ های گوزن الهام گرفته شده است که همین ظاهر نامنظم این حفاظ دیواری را غیر قابل نفوذ کرده است.

 

حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی از حجم انبوهی از میله ها و مفتول های تیز فلزی به صورت متراکم ساخته می شود که روی دیوار نصب می گردند و باعث افزایش امنیت ساختمان می شوند.

 

مزایای حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی

 

ساخت حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی نسبت به سایر مدل های حفاظ ها مزیت های فراوانی دارد. از آن جمله می توان به قیمت مناسب تر این حفاظ نسبت به سایر حفاظ های میله ای نام برد.

 

ظاهر این حفاظ ها که زیبایی نمای ساختمان را افزایش می دهد یکی دیگر از مزایای این حفاظ دیواری است مهم تر از همه این عوامل امنیت بالایی است که حفاظ شاخ گوزنی برای ساختمان به ارمغان می آورد و از مهمترین دلایل انتخاب این حفاظ است.

 

از حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی طرح هایی با تنوع بسیار زیاد و در رنگ های مختلف برای سلیقه های گوناگون و متناسب با نمای ساختمان وجود دارد.

 

حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی برای مکان های مختلف از جمله ساختمان هایی شخصی یا ویلا ها و نیز حفاظ دیوار ساختمان های دولتی و نظامی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

هم چنین در دیوار کارخانه ها یا شهرک های صنعتی می توان از حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی استفاده کرد، که با ارتفاع های مختلف می توان آن را نصب کرد از دیگر مزیت های حفاظ شاخ گوزنی می توان به نصب آسان آن اشاره کرد.

                                              

حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی

 

اولین مرحله ساخت حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی بریدن میلگرد های فلزی در کارخانه است که توسط ابزار خاصی به نام گیوتین انجام می گیرد و باید با دقت و با توجه به استاندارد های موجود این کار انجام شود تا حفاظ ما از کیفیت مناسب برخوردار شود و در طول زمان از امنیت و برندگی آن کاسته نگردد.

 

سپس با توجه به شکل مورد نظر حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی خمیدگی و انحنای لازم با دستگاه های خاصی در کارخانه روی میلگردها انجام می گیرد تا قطعات برای جوشکاری آماده شوند.

 

در مرحله جوشکاری قطعات به هم متصل می گردد و حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی با توجه به نمونه مورد نظر در اندازه و ارتفاع خواسته شده ساخته می شود.

 

آخرین مرحله ساخت حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی مرحله رنگ کردن آن است جدید ترین روشی که برای رنگ آمیزی این حفاظ دیواری وجود دارد که باعث افزایش طول عمر این حفاظ در شرایط مختلف آب و هوایی می شود رنگ آمیزی پیسوله است.

 

البته برای رنگ آمیزی از روش های سنتی نیز می توان استفاده کرد اگر تمام مراحل ساخت حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی با دقت انجام گیرد در آن صورت می توان از کیفیت حفاظ مطمئن بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۲
حسن کریمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی